nedjelja, 8. srpnja 2012.

Crumble sa breskvama i malinama

Konačno započeo zasluženi odmor :) Knjige, skripte i ostali dodatci su spremljeni, i mjesec dana ih ne želim vidjeti :) Tako da sam se konačno vratila i doma, na koji dan prije odlaska na more. Ja sam uvijek u sto planova šta ću i kako ću, ali eto to se često promijeni u trenu. Imala sam u pripremi dvije torte sa malinama, jednu nježniju i jednu čokoladniju, ali to se malo pomaknulo. Jedna će svakako biti danas, a druga valjda sutra. A kako je u ovu priču ušao crumble, eh to je bilo improvizirano i nabrzaka, a nabrzaka je i tata očistio sve remekine:)




Doma je bilo puno breskva, koje su preko noći jako omekšale i da ne propadnu, nastao je crumble. Za razliku od Markovog ovaj ima jednostavniji posip jer je nastao od trenutne situacije doma :) Ali vi svakako možete dodati bademe, lješnjake, kokos, zobene pahuljice i sl.



Ja to radim odokativno, ali sam mjerila samo za vas;)
Recept:
za 6 remekina
4 breskve
200 g malina
ekstrakt vanilije
med
130 g integralnog brašna
100 g maslaca
40 g šećera
vanilin šećer

Breskve ogulite i narežite na kockice, ako koristite smrznute maline, odmrznite ih ali ne skroz do kraja. Remekine malo premažite maslacem, ubacite u njih voće. Dodajte u svaki kalup par kapi ekstrakta vanijije i žlicu meda i promiješajte. Za posip, promiješajte sve suhe sastojke i dodajte maslac, s prstima formirajte mrvičastu smjesu i prekrite njome svaki remekin. Stavite peći u ugrijanu pećnicu na 190 stupnjeva, i pecite 30min. Poslužite mlako sa sladoledom od vanilije :)


Ps. ako nas pratite, od sada možete i na facebooku :)
Biti će i like box na blogu, čim skužim kako to napraviti, hah :)

Mateja :)

Broj komentara: 6:

  1. Ovo je super, baš za ljeto :) volim breskvice.
    I dobro da je konačno učenje iza tebe, sad se veselimo novim receptićima :)) Imate lajk od mene na FB :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš je ljetni:) još koji dan i kreću morski postovi:)

      Izbriši
  2. Nisam šetala blogovima neko vrijeme, ali vidim da vi sve bolje i bolje postove imate :) samo tako nasatvite! Pobala sam nedavno crumble, i odlično mi je bilo makar sam ja više za kreme :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. trudim se:) ma i ja sam uvijek za kremasto ili čokolada!

      Izbriši
  3. Baš lijepo, pravi ljetni , lagani desert. Crumble inače preferima, a u kombinaciji malina i bresaka sigurno je odličan !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kombinacija je super, a brzo gotovo:) prava stvar za ove ljetne vručine:)

      Izbriši